Dagen

HejHej
Vaknade vid 11. Åkte och köpte lite saker till morfar och sen fikade jag hos dom. Så nu har han blivit 69 håhå, nej men sen var jag bara hemma. Kolla på film och sånt. Sen åkte jag och mamma till stallet, hade kvällsfodring och sånt. Sen efter det drog jag till Tumba och träffa lite folk. Skulle ha träffat Pontus oxå men så blev de inte så träffar han nån annan dag. Men iaf, vid 9 drog jag, Sara Krille, Samuel och Miranda till tuna och mötte Lukas. Sen drog Samuel och Miranda och då var jag och Sara med Krille och Lukas. Så aa drog hem vid 10 och nu sitter jag här och snackar med Sara och hennes syster och hennes pojkvän och nåra kompisar till dom. Haha aja det är vad som har hänt idag så bloggar mer imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0