Dagen

Var i skolan idag, hade sovmorgon för vi hade igen idrott så började halv 10 med språk. Sen so och så blev det lite kaos men sen blev allt bra sen va jag med Lisa på lunchen och sen hade vi matte och då blev allt knas, vil inte ens prata om de.. Aja, sista lektionen gick bra och efter det satt jag kvar i skolan en stund, snacka lite med Hanna och sånt. Väntade på Amina och när hon hade slutat drog vi till tumba sen skärholmen, lägger upp vad jag köpte sen för det är hemma hos Amina just nu. Men aa, sen drog jag till tumba en stund och nu är jag hemma och ska kolla på tv med mamma när jag har skrivit klart och vänta på Pontus som kommer om en stund. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0