Bästavän ♥

Ett år och 7 månader har jag haft världens underbaraste människa i mitt liv. På så kort tid har vi kommit varann så nära. Du har blivit min bästa vän, eller mer som min syster. Vi har gjort typ allt tillsammans den senaste tiden och jag kan verkligen snacka om allt med dig. Du är en jag verkligen inte vill förlora. Jag kommer alltid finnas för dig och du för mig.
They say in this world, nothing lasts forever but I don't believe that's true, cause i know we should be best friends forever.
 
 
Älskar dig Sara Björkander
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar dig med Isabelle Nordenberg och du vet alltid att jag finns för dig, dag som natt. Älskar dig min syster!

2013-04-11 @ 14:34:46
URL: http://sarabjorkander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0