bara för att jag har tråkigt..

Du under 2013..
Har du gråtit? - Ja
Har du skrattat? - Aa
Har du sovit i tält? - Nej haha 
Har du sovit under bar himmel? - haha nää 
Har du varit på Gröna Lund? Neej
Har du varit på Liseberg? - Nee
Har du varit på Kneipbyn? - nej
Har du varit i en annan stad? - aa
Har du bott hemma? - Ja? 


Dina vänner under 2013..
Har en nära som dött? - Neej 
Har en vän sökt tröst hos dig? - aa
Har du sökt tröst hos en vän? - aa
Har du sovit över hos en vän? - Aaa
Har du varit kär i en vän? - aa (en kill kompis)
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - Ja det har jag


När har du som mest..
Gråtit under 2013? - april tror jag
Skrattat under 2013? - hela tiden typ

Denna månad (april):
Har du varit kär? - aa 
Har du kysst någon? - aa
Har du pussat någon? haha aa 
Har du kramat någon? Ja 
Har du skrattat? - Ja!
Har du gråtit? - aa
Har du varit glad? - aa 
Har du varit ledsen? - ja!


När...
Grät du senast? - fredags
skrattade du senast? - Igår
Duschade du senast? - igår
Lyssnade du på musik senast? - Lyssnar på musik just nu


Vem..
Kramade du senast? - Pontus
Pratade du i telefon med senast? - Marcus
Fick du sms av senast? - Sara
Kommer du ifrån? - Haha min mamma 


Dig..
Heter? - Isabelle
Hur gammal är du? - 15 snart
När fyller du år? - 12 maj
Tycker du om någon just nu? - aa 
Jag samlar på? - inget
Gröna eller röda äpplen? - inga haha
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Sara
Vilken tid gick du upp idag? - typ halv 1
Har du sovit i din egna säng inatt? - aa
Har du sovit ensam inatt? - aa
Har du strumpor på dig nu? - haha aa
Hur svarar du i telefon? - Hallå? 
Vad ska du göra ikväll? - Träffa Sara Affe och Pontus tror jag
Vad ska du göra imorgon?- Ta mig till skolan..
Vad vill du bli när du blir stor? - Ingen aning
Var vill du bo när du blir stor? - Ja vet inte
Är det okej att gråta? ja?

Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommaren
Skulle du göra om du vann en miljon? - Allt man kan göra
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Nee
Vill du gifta dig? - Ja men inte nu
Vill du ha barn? - nee tror inte de
Solar du ofta? - inte på solarium
Är du bra på att laga mat? - Haha nää
Gillar du att dansa? - nää
Hur vig är du? - inte alls haha

vilken är din favoritglass? - venne 
Tror du på ett liv efter döden? - tror inget om dedär
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Kvällsmänniska
 
vilken ögonfärg har du? - Blå
Vilka hårfärger har du haft? - blondt, ljusbrunt, mörkbrunt, rött och svart 
Är du beroende av något? - neej
Brukar du bädda sängen? - haha om jag verkligen måste
Har du kysst någon under den senaste månaden? - aa
Vad var det senaste du sa? - haha minns inte de
Saknar du någon nu? - aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0