Jag älskar dig min finaste syster!

Världens finaste vän vart ska jag börja...
Du har vart vid min sida sen vi var exakt 4 månader och vi har alltid hållt ihop. Många försöker sära på oss. Många hatar antingen mig eller dig för att vi har det där "bandet" som ingen kan klippa. Vi har många minnen, utlandssemestrar, mys kvällar hemma, fester och mke mer. Och alla minnena betyder asmke för mig. Vi har gjort så otroligt mke med varann och jag är sjukt glad att det just är med dig jag har fått upplevt allt med. Jag älskar dig min finaste vän.
Minns när vi var små och jag ramla ner i din mammas damm. Och minns du när vi var inne på Ica och sprang runt i hela affären som två jävla höns, haha och minns du när det var fest hos dig när Jesse, Felix, Oscar, Adde din mamma och min mamma var hemma hos dig. Fyfan va kul det var när vi klättrade upp på taket och i trädet och när vi välte sopptunnan och massa annat. Asså det här gjorde vi när vi var små. Och minns du förra året när vi var på bio herre gud va kul det var när du gick runt och snackade med alla du såg och vi fråga dom random saker och sånt och minns du första terminen i 7an när vi var med varann jämt! Hela tiden var det du och jag och det var då allt var som bäst mellan dig och mig. Men sen kom våren, inte rolig tid för oss. Vi gled isär, vi bråkade vi slutade snacka med varann och allting men "bandet" fanns fortfarande där och det var därför vi kunde bli vänner igen, bästavänner. 
Jag älskar dig, att bråka med dig är ett av det värsta som finns, att vara med dig är ett av det roligaste som finns. Det ska vara du och jag föralltid som bästavänner. 
Du är min bästavän, min andra halva, min syster
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0