I Miss You!

Alla våra minnen, kommer ihåg förra sommaren, när jag var med dig nästan varje dag, när vi började sjuan och inte kände nåra andra. När vi bara hade varandra, alla dagar i och efter skolan, allt. Jag saknar allt. Jag saknar dig. Vad hände? Det var ju du och jag, vi var bästa vänner. Jag vet, jag har inte behandlat dig rätt men jag vill, jag vill att allt ska bli som förr, jag vill försöka. För jag tror att det kommer gå. Vi hade alltid så kul. Åh herre gud vad jag saknar dig!
Jag saknar dig, jag behöver dig, jag saknar dig, Ida Emilsson! ♥

Minns du, när vi skypa nästan varje kväll? Och när du satte tröjan över huvet för att jag inte skulle få med ditt ansikte, minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0