Fredag

Idag är det freeedaaaag haha nej skoja bara. Idag var jag i skolan. Ammii, Mathilda och Filli var i våran klass för deras klass cyklade. Så aa jag var med dom hela dagen. Vi hade prov idag i so och jag tror det gick bra. Det kändes bra iaf. Men aa efter skola åkte jag till Tumba sen åkte jag hem och städa, damsög och sånt. Sen åkte jag tillbaka till Tumba och träffa Andreas. Så vi åkte hem till han och åt sen åkte vi till Solbo sen till Tumba och nu för kanske en halvtimme sen kom vi hem. Nu sitter vi bara vid datan och snart ska vi kolla på tv. Men iaf som ni vet så är Sahara borta nu men Ulrika (som ägde henne) har köpt en ny häst. Jag vet inte så jätte mke om han men han är skäck, 7 år och typ 140 eller nått sånt. Och han ska jag prova på söndag. Om jag blir medryttare på han så kommer jag få träna och tävla och allt sånt där som jag skulle fått göra med Sahara. Men nu ska jag kolla på film med Andreas
Naaw, bloggar från Andreas data så kollade hans bilder och hittade den här, älskar dig oxå :* 
Bäästaaa efter Andreeeas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0