saknar dig redan som fan.

jag vill inte glömma dig. men jag vill komma över dig eftersom att du inte känner nått för mig längre. jag försöker göra saker som gör mig glad. jag försöker skratta och le och bara vara glad. men allt är fejk. det går inte att vara glad utan dig. jag saknar dig. på kvällarna orkar jag inte låssas vara glad, orkar inte låssas le, orkar inte låssas att jag har kommit över dig och att allt är bra. för det är det inte. allt är åt helvete. så på kvällarna orkar jag helt enkelt inte mer. då kommer tankarna, hur skulle de ha vart om vi väntade ett tag, hur skulle de ha vart om jag ändrade på vissa saker osv. jag läser våra mess och våran chatt. jag kollar på statusen att du är singel igen och gråter. kan inte sluta. bara sitter och gråter och kan inte tänka på nån annan än dig. jag saknar dig. jag behöver dig. snälla kom tillbaka, för jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0