En ny person, det är var alla säger, en gladare och det känns så oxå

Var i skolan idag, stanna där ett tag sen tog bussen, träffade Alex lite och aa för nåra timmar sen var jaf hemma. Pluggar nu, snart ska jag till stallet. Ska bli kul ska kolla på en häst. Men aa imorn vet jag inte vad jag ska göra, kanske träffa Alex och sen på kvällen ska jag till Ammii, hon kommer hem då håhå har as mke att berätta för henne det har hänt så sjukt mycket kul när hon har vart borta som jag vill berätta och jag har inte kunnat snacka med henne på hela veckan typ.. Men aa hon måste träffa Alex oxå håhå nej men nu ska jag fixa lite här sen åka hejdå :D 
saknar dig kom hem nunununu
-
-
Man ska tänka noga innan man "väljer", man ska tänka på vem man "väljer" så att man inte "väljer" nån som bara är ute efter en sak och sen när han har fått tillräckligt mycket så drar han. Man måste tänka innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0