En chans är allt jag behöver

 Jag vet inte hur jag ska göra för att det ska bli som förut.
Allt kanske är borta.
Jag har svårt att se hur det kommer bli. 
Men en sak vet jag och det är att du inte känner detsamma som jag.
Jag skulle göra vad som helst.
-
-
Minns när vi gick där, på den stigen, på den vägen, förbi husen, förbi parken satte oss där ett tag. Jag visste inte  vad som skulle hända då, men en sak visste jag och det var att DU var den perfekta för mig. Vi gick tillbaka, jag fick en kram av dig det betydde mest, vi träffades lite senare, gick samma väg fram och tillbaka. Jag såg ett ljussken i mitt liv, det var du. 2 april 2012 blev du min, jag var lyckligast i världen. Jag kunde inte fatta. Du fick mig känna kärlek och mer än så. Och då visste jag att du älskade mig. Jag minns första gången jag var hos dig. Det var hos din mamma, jag minns allt vi gjorde, dagen efter samma sak, jag var hos dig och jag älskade dig. Sen minns jag när vi var hos dina kusiner när jag somnade på din axel i deras soffa jag minns hur mke jag betydde för dig. Jag minns alla gånger jag suttit uppe hela natten bara för att få messa med dig. Jag minns i maj när alla gick emot i skolan, jag minns vilket band vi fick det va du och jag och det fanns inget stopp. Ditt namn är klistrat längst in i mitt hjärta. Jag minns när vi stod där i häst hagen på middsommar och jag minns orden du sa till mig, "Det är såhär det ska vara, du och jag livet ut". Jag litade på dig, för då visste jag inte att allt skulle förändras. Jag trodde att det skulle vara bra, men sagan fick nog inget lyckligt slut. När du fanns vid min sida så mådde jag så bra, men utan dig kan jag aldrif vara glad. Du har min kärlek och mitt hjärta du vann. Jag minns när jag fick upp dig på hästen och du fick mer känslor för mig du sa det så ofta och nu är dom borta. Jag saknar dig så mke du kommer va den ända som jag minns. Jag hoppas att känslan nån gång kan vända men jag får sluta hoppas kommer aldrig att hända. Du är ju min älskling vi ska inte bara vara vänner. Jag har aldrig älskat nån som jag älskar dig, du är min andra halva som betyder mest för mig. 
Min kärlek till dig är inte bara som en vän, för att livet ska funka så är det dig som ja behöver, den här starka känsla kommer aldrig att gå över. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0