Du å jag för alltid

HejHej
Sov hos Ammii inatt. Hade skit kul även fast vi hade utegångsförbud haha nej men dom hämtade mig, sen åt vi pizza sen var vi tvungna att plugga lite so så då gjorde vi det.. men sen så snackade vi skype med Edvin en stund sen med John och Jonas haha. Vi typ drack cola och typ "svalde i fel strupe" eller va det nu heter med flit haha höll på att spy men aja haha sen så tog hennes mamma ifrån oss våra datorer vid typ halv 12 så då satt vi bara och snacka om allt och inget som förut haha sen vid halv 2 somnade vi så vaknade vi vid 12 idag och åt frukost fast vi åt inte så mke för det är fett äckligt med frukost haha så nu har vi sminkat oss och fixad håret i typ en timme så nu ska vi åka och shoppa haha så ikväll tror jag att vi sover hos mig. Så vi hörs, bloggar mera sen när jag kommer hem hejdå!
 
haha fiin.. eller inte men aja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0