Det finns inga ord för hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig!

Du och jag.. Så har det alltid vart, och så ska det alltid vara. 
Det finns vissa som har viljat sära på oss, som har sagt att du inte är bra för mig osv, men det är dom som inte är bra för mig för du har alltid viljat mitt bästa. Jag älskar dig. Vi har det där bandet som jag trott att jag har haft med andra oxå. Men vi har verkligen det för inget och ingen kan klippa det. Ingen kommer nånsin kunna sära på oss igen. Jag kommer inte släppa taget. Du är min syster, från att vi bara var nåra månader har vi hängt ihop. Vi har gjort det mesta tillsammans, och vi ska fortsätta. Du är knäpp, du är korkad, du är inte perfekt men.. jag älskar dig precis som du är. Du kan verkligen vara dig själv med mig. Du skäms inte eller nånting och jag älskar dig så mke. När jag är med dig, då är jag hemma. Du är min trygghet, du är min storasyster. Det ska alltid vara vi och jag kommer aldrig glömma dig min finaste. Älskar dig glöm inte det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0