Det är såhär det ska va. Men jag vill inte det. Jag vill att du ska va här.

HejHej.
Idag vaknade jag vid 10 tror jag. Gick upp och smika mig och så sen åkte jag och mamma till ett Arabstuteri (typ ett stall där dom föderupp arabhästar) så ja mamma och jag åkte dit och provade två hästar. Dom var skit bra. Mammas häst kommer jag inte ihåg vad den heter haha men den var kanske 160 hög och vit grå. Skit söt ett sto. 14 år. Som sagt arabstuteri så det var en polsk arab tror jag. Min var vit, typ 150 hög oxå ett sto hon hette Zaphyr men kallas Wilda för att hon var väldigt vild som unghäst. Sen fanns det en brun häst som jag inte kommer ihåg namnet på, oxå ett arab sto. 150 hög och hon har ett föl i magen så sen när hon har fölat så ska jag få henne me. Bilder kommer snart i ett annat inlägg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0