Dagen

Idag ringde Kobbe mig vid typ 10 så jag vakna då, då sminka jag mig och lite sånt fixa håret sen vid 12 tror jag att det var så tog jag bussen till Tumba, så vi var där ett tag sen tog vi tåget till Östertälje och tillbaka. Sen när vi kom tillbaka till Tumba tog vi bussen till Solbo och därifrån gick vi hem till Amina. Så på vägen till henne knuffa han in mig i massa saker osv haha. Nej men sen när vi kom till Amina så var vi där ett tag sen vid 14 tog kobbe bussen hem och jag var kvar en stund hos Amina sen kom min mamma och hämta mig, Sen nu är jag hos Amina igen fast hos hennes pappa. Jag ska sova här. Sen imorn ska vi va med John och kanske Marcus.
Men nu ska jag gå, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0