Dagen sådär då...

Idag har jag vart i skolan. Sen skulle jag hem då tog jag bussen till tumba först då eftersom att jag måste åka igenom där när jag ska hem. Men aa det var ju ett tag innan min buss skulle gå så stannade där sålänge och då var Alex där så var med han så länge. Tihi sen åkte jag hem och gjorde inte så mycket. Snackade skype med Kobbe och sånt. Sen skulle jag ha vart med Alex men han skulle hjälpa sin mamma med nått eller aa så nej det blev inget. Så jag åkte till Ammii ist. Haha vi garvade sönder där asså seriöst har inte garvat så mke på jävligt länge! haha aja, just nu snackar jag med Viktor och Kobbe. 
-
-
Imorn är det skola och sen efter det då ska jag hem till Alex, haha typ 50 år sen? nej driver men längesen. Sen innan skolan ska jag till vårdcentralen och kolla mitt öra... igen. haha nej men det är typ det som händer. 
Ojuste.. nästa torsdag åker jag och mamma till Granö!!! Så får jag träffa min lilla bebis, Agir oxå. (min häst där)
Nej men det var väll det jag tänkte blogga om lixom. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0