Bästavän, syster, fru, tvilling mitt allt, min gris, min tupp mitt allt på riktigt.♥

Min syster, bästavän, fru, tvilling mitt allt, min gris, min tupp mitt allt på riktigt. Seriöst vad skulle jag göra utan dig? Jag älskar dig, syster. Du har alltid funnits där sen vi var super små. Nåra månader. Minns när vi var små, allt du gjorde gjorde jag och så tvärtom. Minns när jag knuffa dig i en buske och sen hur vi garva och hur jag hjälpte dig upp. Haha minns du, det var förra sommaren. Du har alltid viljat mitt bästa. Även fast jag många gånger har skitit i det du har sagt. Men nu vet jag att du hade rätt, med allt du sa och jag är så glad att du aldrig lämna mig. För vad skulle jag göra utan dig. Du och Alex är ljuset i mörkret för mig. Ni har en speciell plats i mitt hjärta. Jag kommer aldrig glömma dig. Du är min syster. Du och jag föralltid.
Från jätte små, vi var alltid tillsammans. Se på oss? Och kolla på oss nu, vi har hållt ihop i 14 år nu. 14 år fatta. Helt sjukt att just DU har vart med mig hela mitt liv. 
Så fina :3 haha 
Älskar dig min syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0