Vart tog du vägen, du som alltid fanns där?

Vaknade vid 8 tror jag. Har packat det sista och fixat till min kanin. Så snart ska vi åka. När jag kommer fram ska jag fota hästarna så att ni kan se dom. Har ju ingen bra bild på Agir. Så ska låna mammas iphone så bloggar jag från den oxå eller om hon skickat bilderna på kik jag vet inte men aa som sagt jag kommer blogga så mycket det går. Sen när jag kommer hem på lördag ska jag va med Jesper, blir nog på kvällen. Sen på söndag ska jag bara chilla, sista dagen på lovet döda mig. Aja det är bara torsdag. Nej men nu måste jag gå hejdå
 
Sådär skit ful bild för han skulle vända sig om precis. Men aja här är Agir från i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0