"om Jesper"

30 oktober
Jag känner mig ensam, jag har så många här, men inte dig. Snälla varför ser du inte mig? Jag vill bara att du ska veta, att jag vill ha dig vid min sida, jag kan inte förklara mina känslor för dig. När du nån gång pratar med mig, kan du inte försöka se vad som händer. Det som händer är att du gör min dag, ett "hej" av dig kan göra allt bra. Men för det mesta ser du alla andra men inte mig. Jag vill bara säga att mina känslor för dig är mer än bara som en vän men det går inte, jag kan inte säga det. Jag kan inte visa det. Jag kan ingenting. Jag vet att allt skulle vara bra, om du bara ville ta min hand och hålla i den hårt och aldrig släppa. Men det kommer aldrig att hända. Det gör mig så ledsen, att se dig och veta att det aldrig kommer bli vi två. Men jag kommer aldrig ge upp.
 
14 november
Att du är min det trodde jag aldrig skulle hända men det blev så, du och jag och ingen kan nånsin fatta hur glad jag är nu, här med dig. Det är du som får mig att le. Det är du som får mig att skratta, det är du som får mig glad. Du är det bästa som har hänt mig. Varje stund med dig, känns ingenting svårt, för tiden här är vår. Jag vill att du ska veta att jag alltid kommer finnas här. Jag kommer aldrig lämna dig. Jag vill stanna här för alltid med dig. 
Jag är inget utan dig, jag kan inte leva en dag utan dig, jag behöver dig vid min sida. Du är allt för mig, jag är inte den bästa men jag lovar, jag försöker. Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig. Inte för en sekund vill jag vara utan din kärlek. Det finns inget "jag" utan dig, för jag är inget utan dig. Det har vart svårt men sen kom du och gjorde allt bra genom att bara le. Jag hoppas att du ser, du är den finaste jag vet. Jag älskar dig och jag menar det verkligen, jag tänker på dig hela tiden, varje kväll innan jag somnar. Jag är så glad att du stannar kvar här, kan du lova att aldrig släppa min hand för jag kommer inte släppa din. Jag vill vara din föralltid. Om jag kunde skulle jag ge dig hela världen. För jag älskar dig så mycket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0