meap..

HejHej.
Idag var det skola, första lektionen fysik andra skulle vi ha slöjd men vi va och kolla vilka roller vi fick till julshowen som är typ i december. Sen hade vi språk och sen so fast vi fick typ gå 15 minuter tidigare så då gick jag och Jesper hem till han. Vi snacka med nån snubbe på skype som snackade as roligt haha sen med typ John eller nått kommer inte ihåg. Sen typ vid 8 åkte jag hem och nu sitter jag och pluggar. Ska snart gå och kolla på tv med mamma.. Men aja, imorn är det lördag då ska jag sova, haha nej men jag vet inte får se om jag träffar nån eller nått. 
Juste, Filli fyller år idag GRATTIS FILLI!!!!! igen haha nej men nu ska jag plugga en stund till hejdå
Agir min bebis ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0