Kom nyss hem

Så nu kom jag nyss hem, var ju hos Apashe. Allt gick bra, fixade honom medans mamma mockade och sen fixa vi hans mat och sånt. Sen red jag o paddocken för det var hoppträning i ridhuset. Vill oxå... nej men det blev bara ett barbacka pass eller vafan man ska säga haha. Men aa juste, Isan (Ammiis mammas häst) ska flytta till Södertörn så det blir kul, då ska jag börja rida henne oxå lite smått, haha och mamma kanske ska ha en häst där oxå. Så det blir skit kul, Isan flyttar dit redan nästa vecka! Så det kommer bli mycket hoppträningar och lite dressyrträningar kanske, vet inte om det är det jag kommer hålla på med men hoppning iaf. Haha men just nu sitter jag och skypar med Jesper, Sara och en annan, haha vet inte vem han är han bor typ i Norrland eller nått haha.
hahaha ....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0