Jesper

Det är inget jag kan göra för att du ska kunna se eller förstå hur mycket du betyder för mig. Du är verkligen allt för mig. Allt jag behöver, allt jag nånsin kunnat önskat mig, allt. Redan första dagen jag träffade dig visste jag att jag ville ha dig i mitt liv. Men jag trodde aldrig att det skulle bli på det här sättet. Att du blev min, bara min. Men det blev så, jag minns allt. När vi gick där på vägen, när vi satt på bänken, när du tog mig i dina armar och när jag nudda dina läppar. Jag minns allt. 
Jag börjar glömma allt det gamla, det dåliga som var förut. Jag minns hur du tittade i mina ögon, vill bara va hos dig. Du finns alltid där, du får mig att känna mig rätt, allt är så jävla bra med dig. Jag vill va med dig för alltid. Just nu ser jag bara oss, försöker att inte tänka på dagen då vi kommer säga "hejdå" för den dagen kommer allt försvinna, den dagen vill jag inte möta, den dagen ska inte finnas. För jag kan inte leva utan dig. Du är mitt allt. Allt jag behöver är att ha dig vid min sida, allt jag vill är att vara vid din sida. Det finaste någon kan få är en som du, och jag fick dig. Jag blir så jävla glad när jag är med dig. Om du inte mår bra nån gång så vet du att du alltid kan snacka med mig, jag finns för dig. Kommer alltid finnas. Hur långt ifrån vi än är från varann så kommer jag finnas ändå. Alltid. För mig är du livet. Jag vill aldrig såra dig. Jag känner mig så mycket starkare nu, när jag har dig. Allt känns så rätt. Du är så fin. Du gjorde mitt liv bra, allt som du hade, allting du gav, vad skulle jag göra utan dig? Ditt leende är svårt att förstå, det är så fint, dina ögon är så vänliga, hur kan man bli så fin? Du förtjänar allt. Du är så perfekt. Mitt hjärta slår för dig, min lycka, och jag kommer älska dig tills den dagen jag dör. All tid med dig, allt är bäst nu. Jag kommer aldrig lämna dig. Ett liv utan dig finns inte. Jag kanske misslyckas ibland men jag försöker och jag hoppas att du inte tröttna på mig eller så. 
För det är dig som jag älskar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0