Jag är så rädd att förlora dig nu, snälla lämna mig inte för att det blev såhär

Du är den som jag alltid tänker på, jag vill bara va med dig och slippa leva mer i skiten för du lyser upp min dag, starkare än solen. När jag ser dig då känns det underbart, du får mig glad och jag glömmer det som inte vart bra. Du ser mig och tar mig som jag är. Vart skulle jag ta vägen utan dig? Du är den som fått mig att fortsätta. Utan dig i mitt liv så skulle det inte vart såhär bra. Du tände ljuset som alltid varit släckt. Du är mer än helt perfekt för mig. Jag trodde att du skulle försvinna en gång, tanken fick mig att gråta, jag ville bara försvinna, men du lämna inte och det är jag glad för. För utan dig är jag borta. Ingen kan ändra de jag känner för dig, jag kommer göra allt så att du stannar hos mig. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0