Jag är rädd...

 Ja det är jag. Rädd, rädd att förlora dig. Rädd att du ska tröttna på mig, hitta en annan, rädd för att göra nått fel. Rädd helt enkelt. Jag vill inte förlora dig. Det finns ingen som dig. Du är så underbar och min kärlek till dig kan aldrig ta slut. Du finns längs in i mitt hjärta och där vill jag alltid ha dig. När jag är med dig så mår jag så jävla bra. Alla problem försvinner när jag är med dig. Du betyder mer än allt och jag älskar bara dig. Min känslor för dig går inte att förklara. Ibland tänker jag på dig och skrattar, ibland tänker jag på dig och gråter. Skrattar för att jag älskar dig och vet hur glad du gör mig. Gråter för att jag är sjukt rädd att förlora dig. Du är det finaste jag har. Den finaste som finns. Du är den ända för mig. Du är världens bästa, hoppas du vet det. Det har inte gått många dagar än men du är så mycket ändå, för när du ser på mig då stannar tiden. Du är perfekt för mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0