I Love You

HejHej
Idag var det skola, haha nej men efter det så gick jag Jesper Viktor och John till bussen och där kom Sara sen gick vi alla hem till Viktor och kolla på film och sånt och skratta massa haha och Viktor var forever alone :3 haha Nej men sen vid 6 skulle Sara hem och då gick jag Jesper John och viktor hem till Jesper och hämta pengar och sen gick vi till Gulan, fast det var bara Jesper, jag och Viktor som åt där för John gick hem för han ville ha fucking tacos eller nått, fattar ni? Han dissa oss för tacos... elak! Nej men vi åt där sen gick jag Jesper och Viktor hem till han igen och kolla på nån cp film sen vid halv 9 åkte jag hem, eller aa mamma kom och hämta mig så åkte vi och handla godis och sånt så nu ska jag gå och mysa med världens bästa mamma, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0