Förlåt för alla gånger men allt kommer bli bra nu, jag älskar dig.

Det var en jobbig tid, jag inser nu att jag har behandlat dig som skit ibland, tagit dig för givet och sånt. Men du har alltid varit här för mig, du har aldrig lämnat mig, och du är den bästa som finns, även fast jag inte alltid visar det. Du vill mitt bästa det vet jag. Och jag vet att jag många gånger har svikit dig. Lovat saker och inte hållt det, skitit i det mesta och hållt på och krångla i skolan. Men DU har alltid vart här och stöttat mig, jag har vart dum mot dig jag vet det. Jag har skrikit på dig och massa annat men nu vet jag att du har gjort det för att du älskar mig, för att du vill att det ska gå bra för mig. Hur mke jag än har svikit dig och sånt så har du ändå alltid försökt göra allt för mig. Nu är det min tur. Förlåt för alla gånger, men allt kommer bli bra nu, jag älskar dig och nu vet jag hur mycket du faktiskt gör för mig. Alla bråk vi har haft, alla gånger jag inte har lyssnat på vad du sakt och alla gånger jag har varit dum allt som hänt, vad det än har vart så har du alltid funnits där. Jag är jätte glad att jag har dig som mamma. För du är det bästa för mig. Utan dig skulle jag inte vilja leva, du är min mamma, den jag behöver som mest. Jag lovar att allt kommer bli mycket bättre. Det är inte meningen att du ska behandla mig bra och jag bara skiter i allt. Jag ska bli bättre, allt kommer bli bra för vet du? Jag älskar dig mest av allt. Min mamma, min förebild. Minns alla gånger som du och jag var ute med Inge och Kodak, minns du? Hur kul vi hade, När Inge gick och gömde sig bakom huset och allt, minns när vi skulle till granö första gången, minns när vi skulle till Hede i somras, haha kommer du ihåg? När vi åkte bil i typ 5-6 timmar? När jag höll på att somna vid 23 tiden och du skrämde mig, minns du hur kul vi hade den bilresan, haha jag minns, jag minns många gånger allt har vart bra och jag älskar det. Jag minns min födelsedag, när vi red Tökk och Gigja, minns när vi hade "tävling" med Agir och Gigja på det där fältet. Minns när du hjälpte min komma över min hopprädsla med Sahara minns allt du och jag har varit med om, vi har gjort så otroligt mke tillsammans men det kan jag inte skriva här för det är så mke. Jag älskar dig, kom ihåg det. Hur mke vi än bråkar och vad som än händer så kommer jag aldrig nånsin sluta älska dig. 
Tack för allt min fina mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0