du är mitt allt.

HejHej
Idag var jag i skolan som vanligt haha nej men asså hade fett mycket damp asså kolla igår när jag var hos Jesper så tog jag hans mobil och sen gav jag aldrig tillbaka den så jag hade den hela kvällen och allt igår så idag i skolan så tog han min mobil och gav den till nån jag vet inte vem och sen tog John mina nycklar så aa det var synd om mig, haha nej men sen fick jag tillbaka mina nycklar och min mobil och sen så min mobil luktade Viktor... Inte kul jag vet att det var han som hade den men Jesper sa att det va Christoffer o.O Men den luktade som Viktor så då var det han :3 aa men sen har jag haft ont i mitt öga hela äckel dagen oxå... Så jag har typ damp för jag har fortfarande ont.. Nej men asså nu ska jag plugga so och kanske matte det beror på om jag hinner för jag ska äta med mamma och sen ska jag till Apashe så kanske får bli efter det. Men nu ska jag gå hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0