Dagen

Hej, idag var jag ju på hopptävlingar och aa det var ju kul, haha sen åkte jag och mamma till Tumba och köpte lite saker sen åkte jag hem och sminka mig lite mera. Sen tog jag bussen till Solbo och mötte Sara så gick vi in på gulan och köpte cola och sånt sen vänta vi på Viktor och Jesper och höll på att frysa ihjäl, haha men aa sen när dom hade kommit vänta vi typ i 15 minuter sen kom John oxå och då gick vi hem till Jesper och satt där, Viktor typ spela nått och såg ut som en apa :3 och John och Sara va jätte söta och satt där kommer bilder snart inte världens bästa då för min mobil är sämst men iaf, sen typ jag och Jesper satt under täcket och sånt, haha. Men aa vid 4 drog Viktor hem och vid 5 tiden drog Sara och John hem, men jag var kvar hos Jesper till typ 7. Sen åkte jag hem och gick till mormor och morfar och nu är jag hemma, så ska lägga upp bilderna nu hejdå
Random bild bara,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0