Dag 2 Min första kärlek

Ja, asså min första kärlek som JAG blev kär i och som JAG fick kämpa för var Jesper. Många vet att jag hade ett förhållande innan han som höll i 6 månader men när vi blev tillsammans så var det lixom jag som fick veta att han gilla mig osv, sen börja jag gilla han så blev det vi men med Jesper så var det jag som blev kär i han om ni fattar. Så ja, det började väll med att jag och Ammii satt hemma hos henne och gjorde ingenting och sen ringde en kompis till oss, Felix, och fråga om vi ville med ut. Så det ville vi och så gick vi till solbo typ för att träffa han. Så när vi kom dit så var det han, Viktor, Tim och Jesper där. Tim går i min klass men Jesper och Viktor hade jag typ aldrig snackat med (dom går i min skola) Så vi var med dom och sånt och sen i skolan efter det så snackade vi mycket med Jesper och John som är han kompis. Sen blev det bara att jag börja gilla han och så och sen den 4 november så träffades vi asså bara Jesper och jag då blev vi tillsammans. 
Så det var väll så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0