Bra lördag

HejHej
Sitter här på min säng och messar med lite folk. Aja idag började det med att min mamma väckte mig och sånt, sen åkte vi och kolla på en häst på södertörn och sen skjutsade mamma mig till solbo så var jag där och väntade på Sara, sen när hon kom gick vi till ica och köpte kakor och cola och sen gick vi till Jesper men han skulle duscha så då gick vi till Robbans för det var kallt som fan och så åt vi där. Sen gick vi tillbaka till Jesper och då gick vi till deras typ "gäststuga" som han och hans brorsa sover i, så vi satte oss där och vänta på att Jesper skulle duscha klart för han tar typ 1000 år på sig. Men iaf sen när han kom så skypa han med John och Felix medans jag och Sara satt och garva sönder åt massa saker i hans brorsas säng. Men iaf sen vid 4 tror jag det var så gick jag, Sara och Jesper och mötte Felix sen gick vi alla till ica och dom köpte kakor och sånt sen gick vi till dagiset och satt där, haha lite gulligt att jag och Jesper satt på typ samma bänk på samma sätt som för 20 dagar sen (när vi blev tillsammans) haha nej men där satt vi och snacka och sånt. Sen vid 5 gick Sara till bussen och åkte hem. Så Felix, Jesper och jag satt där till typ 6 sen gick jag och Jesper hem till han och Felix gick hem till sig. Jesper och jag gjorde inte så mycket, bara myste eller va de nu heter, haha. Sen vid 9 gick jag hem. Så aa nu sitter jag här och gör inget :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0