Min dag!

Jag var i skolan idag. Gick på en lektion, sen när vi hade rast ringde jag pappa och då satt jag på rektorns rum så mamma kom sen och då åkte vi till doktorn efter att jag hade slutat gråta. Jag skulle kolla min syn typ så dom hällde i nån grej i mina ögon så mina pupillrar eller vad det heter blev jätte stora så jag såg typ inget. Så jag fick gå med solglasögon hela dagen för det var så ljust. Men jag kom inte tillbaka till skolan iaf efter doktorn så mamma och jag ålte och shoppa ist. Bilder på det jag köpte kommer sen :) Efter det åkte vi och handlade mat och sen gick jag till Gulan och mötte Ammii! :D Fett länge sen jag var med henne asså! Men nu är vi tillbaka, kommer träffa henne mycket mera nu! Men aa jag och Ammii gick hem till henne och typ satt och snackade om ALLT. Sen när jag kom hem åt vi och sen gick vi till min mormor och morfar. Och nu sitter jag här och chattar med Wilma och Andreas :) Men ska gå nu. Bloggar mera sen och då kommer bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0