Ingen skola idag..

Är hemma idag från skolan. Ser fortfarande konstigt efter den där saken med mina ögon igår. Och sen är det lite mycket i mitt huvud. Men jag pluggar på här hemma ist. Ska göra en musik läxa nu. Sen ska jag nog börja med so som jag ligger sjukt mycket efter i pga att jag inte har vart på så många so lektioner. Matte ska jag oxå göra. Har inte gått på många matte lektioner heller. Men nu ska jag ta tag i allt och börja gå på alla lektioner. Jag har insett att inget blir bättre om man skiter i dom. Det blir bara sämre. Men iaf. Imorn ska jag gå till skolan oavsett hur jag känner mig. Jag vill verkligen inte missa mer. Men aa ikväll ska jag nog träffa Andreas. Får se om vi blir fler :) Aja, ska plugga nu, bloggar efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0