Vill att det ska vara som förut

Saknar tiden med dig. Vill att det ska vara som förut. När det var du och jag varje dag. Seriöst. Vad hände? Vad hände med oss? Du och jag. Jag saknar dig jätte mycket. Visst nu pratar vi och så. Men vad hände med alla roliga eftermiddagar efter skolan? Alla roliga helger? Alla roliga lov? Vad händer i sommar? Kommer det bli som alla andra somrar? Nej det kommer det säkert inte. Vi kommer säkert inte ses nästan varje dag som alla andra somrar. Vi har träffats varje dag. Ska det brytas nu? Jag vill inte det men jag är rädd för att det kommer hända ;( Vill att det ska vara som förut. Minns du? När vi garvade hela tiden. Kommer du ihåg när jag försökte få plats i din hylla? Fyfan vad vi garvade. Jag har alltid kul med dig. Vad kommer hända nu? Jag älskar dig och vill inte förlora dig. Du är min bästavän! <3

Kommentarer
Postat av: Ammii :'(

Aw :'( ja kommer ihåg när du kröp in i min hylla fan va ja garrrvade.. asså typ skrattar för mej själv nu å gråter samtidigt asså aa de måste bli ändring på dehär älskling <3

2012-06-01 @ 20:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0