veckan

Imorn ska jag till skolan. Vi börjar halv 9 för vi ska ha nån konstig dag med typ fotboll och sånt. Asså neeej åhh orkar inte -_- aja, sen ska jag till Ammii och vara där till typ 5? sen ska jag hem och hämta lite saker sen åka till Andreas :) sover nog hos han oxå :) Sen på onsdag är jag ju med Andreas ett tag sen åker jag hem för mormor blir 62 så vi ska fira henne. Torsdag skola och sen vet jag inte. Kanske är med nån kompis. Kanske Ammii. Fredag ska jag till skolan och sen ska jag ta tåget till Södertälje möta mamma vid tåg stationen i Södertälje och sen ska hon och jag åka därifrån till frissan som ligger i Södertälje. Och då ska jag bli blond! :D haha aja, lördag vet jag inte om jag och Andreas skulle träffa Irma (hans typ syrra) och söndag blir det provridning i Nykvarn och kanske på Dalsta! :) aja ska fixa mina ögonbryn nu. Bloggar mera sen.



Fina ögooooon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0