Var det ett "hejdå" för alltid? Kommer jag aldrig mer få träffa dig?

Sitter i skolan. Är typ på asbra humör för min frånvaro har sänkts sjukt mycket! 15% nu hade 36% för 2 veckor sen! Aa men snart är det sommarlov. Fett skönt ju. Kommer bli bästa. Ska iaf åka på nån kryssning och kanske en ridgrej öven en helg. Sen ska jag till Gotland med Ammii och sen till Granö.

Juste.. jag ska ju göra ett videoinlägg men jag vet inte vad jag ska snacka om så om ni vill ha det den här veckan så får ni kommentera vad jag ska snacka om ;)

Kommentarer
Postat av: Sara ... Love me or hate me your choice.

Heej, va händer i helgen? :)

KRam

2012-06-07 @ 12:26:35
URL: http://saraoftheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0