Vaknade nyss :o

haha aa det är därför jag inte har bloggat idag för jag vaknade för en halvtimme sen av att mamma ringde mig så hade inte hon ringt mig så skulle jag ha sovit längre :p haha nej men idag skulle jag ha vart med Ammii och sen på kvällen skulle jag ha åkt till Andreas kusiner men nu hinner jag inte vara med Ammii eftersom att jag typ ska åka när mamma kommer och hon kommer om typ en timme. Men iaf, jag tror jag ska vara med henne på onsdag eller nått. Men som sagt så ska jag till Andreas kusiner och jag ska sova där. Roligt :p hehe nej man aa jag vet inte när jag ska rida Iona för jag skulle ha ridit henne idag men hon har inte messat så jag ska messa henne imorn ;) men nu ska jag fixa mig, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0