Svar på frågestunden!

Maja och Anna:

1. Vad tycker du om våran blogg?
Jag tycker eran blogg är bra!
2. Vad är ditt mål med livet? Jag har många mål men ett av mina mål är att vara duktig i skolan så att jag kan få ett bra jobb sen.
3. Har du alltid varit en "hästtjej"? Jag har alltid gillat hästar. Men jag började rida när jag var 5 år.
4. Om inte, när började ditt intresse för hästar? aa det skrev jag ju typ på frågan innan.
5. Vad är det bästa du vet? Det bästa jag vet är att vara i stallet, vara med min bästavän och med min pojkvän.

MathildaE:

1. Favoritfärg?
Rosa och lila.
2. Intressen? Ridning
3. Kan su ställa några frågor i min frågestund? Jag har gjort det tror jag.

Jennifer:

1. Hur länge har du ridit?
Jag har ridit i 9 år.
2. Har du ridit en häst som heter Jock? Ja.
3. Isf, kan du skriva lite om den tiden med han? för känner nämligen hans förra ägare. Kul och veta hur han var osv. Han var som en typisk "vanlig" ponny. Snäll, lite ponny beteende rolig att rida, han gjorde exakt som man sa åt honom. Jag kommer inte ihåg så mycket med honom för jag var 8 då tror jag så aa kommer inte ihåg så mycket.
4. Vilken hästras gillar du bäst? Att rida är det arabisktfullblod. Men att kolla på, alltså "fina" hästar är nog Paint Horse
5. Är ridning ditt största intresse? Ja det är det.

Malin:

1. Vad tycker du om digsjälv?
Jag tycker att jag har bra/fin personlighet, jag tycker inte att jag är så jätte ful. Jag är nöjd med mig själv osv.
2. har du några planer för i sommar? isåfall vilka? :3 Ja, jag ska till Gotland med Ammii i typ 4-5 dagar (tränings vecka), jag ska på kryssning, jag ska kanske ha en sommarhäst hela sommarlovet, jag ska till Granö en vecka och jag ska vara med världens finaste vänner och min pojkvän.
3. vad ska du göra imorn? Imorgon ska jag röntka (stav fel..?) min hjärna *fett rädd* förra gången jag gjorde det fick jag värsta paniken så allt fick avbrytas. Sen vet jag inte.. Kanske träffar Ammii på kvällen.
4. kan du inte göra någon videoblogg nångång? Jo det ska jag göra.

Mathilda:

1. Tycker du att du är duktig på rida?
Ja. Eller jag tycker jag är duktig inom dressyr, men hoppning är jag fortfarande "nybörjare" på eftersom att jag började hoppa "på riktigt" det här året.
2. Kan inte du göra en sminkvideo? Kaaaaanske, hehe nej men aa kanske :)
3. Vilken var din första favorit häst? Asså vet inte. Alla ridskolehästar ibörjan var ju bara vanliga hästar för mig. Men den första hästen som jag verkligen älskade "på riktigt" var nog min förra medryttarhäst Kodak som jag hade när jag var 10 år.
4. Vad är de högsta du hoppat? Jag vet faktiskt inte 
5. Vad ska du ha på skolavlsutningen? :D
haha vet inte än....

JAg:

(om ni undrar vet den här "jAg" är så är det Ammii ;)
HAr ingen fråga vet redan allt :3 .. men nej föresten .. va ska du ha för kläder på avslutningen å lägg gärna upp bild om du vet ;D <3 haha aa som jag skrev tidigare så vet jag inte än men när jag vet så lägger jag upp bild!

Elin:
Vad söt blogg du har isabelle!
haha Tack! Du oxå
Hur träffades du och din pöjk? Okej, nu ska vi göra den lååånga historian till en kortare, hehe nej men Andreas (min pojkvän) var kompis med mitt ex så när mitt ex gjorde slut så var jag väldigt ledsen och så och då började Andreas och jag bara skriva till varann på fb och så och han frågade hur jag mådde och sa att om jag behövde nån att snacka med så fanns han alltid där och sen började vi snacka i skolan (han går i 9an jag i 7an så vi snackade på rasterna) och då blev vi mer kompisar och sen efter några veckor så var det vi :)
Vad gör du fritiden? rider, är med kompisar och med Andreas.
Nämn 5 saker som gör dig glad? Apashe (hästen jag rider meddans jag letar medryttarhäst) Andreas, min familj, alltså min mamma, hon gör mig jätte glad älskar henne jätte mycket, mina vänner, och Tökk (min häst på granö som jag hyr ibland)

Emelie:

1. Rider du?
Ja.
2. Vad gör du helst på fritiden? Är i stallet, med kompisar och med pojkvän
3. Vad tycker du om vår blogg? Den är bra.
4. Varför började du blogga? Jag vet inte riktigt.. Min kompis Ida hade en blogg och då ville jag oxå ha det så hon och jag gjorde en blogg tillsammans men sen tog vi bort den av någon anledning och då skaffade jag en egen blogg som det inte gick så jätte bra för sen skaffade jag en häst blogg med en annan kompis och då tog jag bort min egna blogg. Sen tyckte jag att det var tråkigt att bara blogga om hästar så jag gjorde den här oxå och det går ganska bra för mig på den här, jag får mycket läsare osv. Så den här ska jag ha nu ett tag men det är typ därför jag började blogga.
5. Hur gammal är du? Jag är 14 år.



Tack för att ni ställde frågor på min frågestund! Hoppas ni fick svar på era frågor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0