Tihihihi

Snackar med Andreas och Danne. Typ as trött för jag vaknade 11 imorse för att Andreas skulle komma 12 men han kom aldrig ;( *svikare* nej men jag fick skjuts till han vid halv två så träffa honom det fick jag. Aa men imorn ska jag fråga om jag får åka till Apashe. Asså ska inte rida han då, ska jag bara ta in han och fixa han och kanske göra lite mark övningar i paddocken :) Men vi får se. Ska iaf kolla när mormor slutar imorn så ska jag kolla om hon och jag kan åka och shoppa lite i typ Tumba eller nått det beror ju på om morfar ska med som alltid ska ha bilen ;) haha så kanske kommer hem med lite nya kläder :D får jag åka till Apashe imorn så kommer det bli en awesome dag! För jag är ganska säker på att jag och mormor kan åka nånstans och om jag får åka till stallet så kommer det bli as bra dag. Stallet, shoppa och vara med Andreas, as bra. Hoppas jag får! Men nu ska jag kolla lite bloggar och sånt, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0