Orkar inte ha det såhär längre..

Bråk varje dag.

Asså förlåt för att jag inte kan vara den du vill att jag ska vara. Förlåt att jag inte kan be om ursäkt när du anser att jag har gjort fel.

Förlåt, fick nyss veta att allt som vi har drivit om, alla sjuka ord som vi har drivit om, som jag har kallat dig sen dag 1 tills nu, allt det har du tagit på allvar. Fast vi bara drev.

Om du har tagit allt det här på allvar som du säger varför säger du då att du älskar mig, att du vill att det ska hålla livet ut, om du mår såhär dåligt nu, hur ska du inte må om några år med mig? Hur kunde du ens vilja ha tillbaka mig? Hur kan du ens säga att du älskar mig och att du vill att det ska hålla livet ut? Hur? Fattar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0