Jo lite om mej da å föklarar varför ja tänker blogga hära liteeee ;)

Jo JAaag Bells bäästa vän Ammii ;) .. tänker börja blogga lite hära så att de blir lite mer att läsa å de e ju kul ellehur :D ??  Tänker inte blogga jätte mycke men lite då å då som lite extra bara ;) Iaf JAg heter Ammii eller aa egentligen heter JAg Amina men iaf.. Ja e 14 år å jag gillar eh att rida å dansa typ å fota ;) å aa :o kommer lägga upp bilder å skriva lite bara venne riktigt om vad men nånting iaf :D Kommer skriva om mej å Bell ganska mycke hade jag tänkt ;) Om alla våra 14 år tsm de blir oxå kul hoppas ja iaf ;) hihi..

här är jaaaag :o
min hezt..
Min katt..
Å min groda.. ja e seriös.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0