Jag har lämnat dig till minnen nu

Asså shit tänkte på det igår, jag har tänkt på dig nästan varje dag och saknat dig och tänkt på alla stunder VI har vart tillsammans men igår kom jag på... jag har inte tänkt så jätte mycket på dig. Jag mådde as dåligt förut för mina skuldkänslor osv men nu är det lixom som att allt hände för flera år sen så det har lixom blivit till minnen. Jag tänker typ ingenting på det nu. Visst det kan komma situationer som jag kan tänka på oss men förut var det hela tiden som jag tänkte. Men nu tänker jag som sagt bara på det i vissa situationer och det känns ju bra. Så jag har lämnat dig till minnen nu :D                    
 
 
Jag trodde aldrig att jag skulle kunna lämna dig till minnen men nu VET jag att jag kan för jag har redan gjort det
 
 
 
Aja, nu kan jag berätta vad jag ska göra på fredag. Kommer bli as bra dag. Andreas ska sova hos mig från torsdag till fredag så jag kommer vara med honom på morgonen sen vid typ 12-13? ska jag rida min andra lektion med Iona :D sen på kvällen ska jag sova hos Ammii eller hon hos mig vi får se och då kommer vi göra asroliga saker :D är vi hos henne kommer vi säkert åka till stallet eller göra "våra" grejer som vi as garvar åt asså helt sjuka saker, det kommer vi även göra om vi är hos mig fast det är roligare hos henne för hon bor i hus så det finns mera att göra :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0