Igår, idag och imorgon

Igår när mamma kom hem så åkte vi till Tumba och lämnade tillbaka en tröja som jag hade köpt sen hämtade vi nått skit där och sen åkte vi till Huddinge till Andreas kusiner dom skulle typ äta först och jag hade redan ätit så aa sen gick vi ner och gjorde nått kommer inte ihåg. Sen kolla vi på tv och myste. På kvällen/natten kolla vi på en film med nån jävla pingvin som sprang in i väggar och sånt hela tiden :p hahah Sen kom Stoffe så mobba vi Andreas för att han och pingvinen var lika dumma för han brukar oxå springa in i väggar :p hahahahah nej men vi somnade typ 6? aa och sen vaknade vi ...... det får ni inte veta :o så vi åt typ bara frukost där sen åkte vi hem till mig och nu sitter vi här och nördar :p ikväll ska vi köpa pizza och inte göra så jätte mycket. Vi kommer säkert vara vakna as länge så imorgon kommer vi typ sova bort hela dagen så vi får se vad vi gör på "kvällen" ;) jag tror jag ska rida Apashe imorgon oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0