I will never make this right without you

Barndomsvän, bästavän, syster, tvilling, min ängel, du. Klarar inte det här utan dig, kom tillbaka. Jag vill men kan inte. Jag vill att allt ska bli som förut. Men det går inte. Jag har för mycket i mitt liv. Ibland känns det som att jag behöver ta en paus från allt och alla när det blir såhär mycket. Just nu skulle jag behöva en dag för mig själv, en enda dag. Men det kan jag inte heller. Jag vill inte vara ensam med mig själv. Känner mig redan så jävla ensam så vill inte vara med mig själv. Ännu mer ensam. Vill inte. Vill bara prata med dig. Men det kan jag inte heller, jo jag kan. Men vågar inte. Vad ska jag säga till dig? Finns inget att säga. Vi har inget längre så vi vet inte vad vi ska prata om. Vi är för olika helt enkelt, vi har valt olika vägar. Men jag vill ha det som förut men ska jag leva mitt liv rätt måste det bli såhär. Jag måste tänka på vad alla andra vill och tycker, och då är det såhär det ska bli mellan oss.. Kom ihåg att jag alltid kommer älska dig min barndomsvän, bästavän, syster, tvilling, min ängel, du. Ville aldrig lämna dig såhär men det är det ända rätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0