Hos spännisen

Sitter med min spännbög till pojkvän, haha skoja men aa det gör jag iaf och vi gör inget speciellt. Har precis haft "boxning" med han :p haha aa och han "tänkte" slänga in mig i duschen :o omg haha nej men han gjorde inte det. Vi ska kanske bada snart om jag orkar :p
Juste.. På söndag ska jag kanske prova ett halvblod :) Och nån gång nästa vecka ska jag prova en B ponny och en annan häst i Dalsta :D  Nu fan ska jag ta en av dom! Orkar inte leta mer.. Har fan letat i mer än ett halvår nu. Tur att jag har haft Apashe. Annars skulle jag typ ha tappat allt och inte kunnat nått om hoursemanchip.. Men aja, ska vara social nu mot Andreas spännis hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0