Hoppas du fattar hur mycket jag älskar dig!

Jag vet att vi bråkar mycket..... Älskar dig ändå exakt lika mycket vad är ett förhållande utan bråk?


Ja.... Hahahaha vart ska vi börja?


Kommer ihåg Första gången du pussa mig.. Den känslan aldrig känt något sånt förut. Bästa känslan någonsin! Visst det har gått upp och ner för oss vi har bråkat hyfsat mycket men älskar dig exakt lika mycket. Är fortfarande chockad att du verkligen är min helt sjukt. Jag kämpa för dig i 5 månader och nu är du min. Visst jag förlora vänner på vägen men det va värt det. För nu är du min det finaste på denna planet.... Kommer ihåg första gången jag såg FAN VILKEN JÄVLA KÄNSLA ASSÅ, BÄSTA KÄNSLAN!  Tre månader och en vecka med dig! JUSTE alla dom som sa att det inte skulle ''hålla''... Du är vackrast finast snällast underbarast. Det bästa som har hänt mig och någonsin kommer hända. Jag har gjort riktigt KORKADE saker utan tänka som jag fortfarande ångrar. Inget ska komma i vägen för det här.... INGET!.... Du och jag. Kommer sakna att inte se dig i skolan varje dag det kommer kännas tomt utan dig älskling. Älskar dig obeskrivligt mycket! Du är bäst


Ps du sitter gulligt ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0