Fyfan vilka människor det finns...

Hej. Är med Lova nu. Och skypa med Danne och Andreas. Idag, första lektionen med Iona gick ganska bra. Anna (hennes ägare) Är utbildad dressyr tränare :D men aa hon red fram henne och sen fick jag träna först i skritt trav och sen galopp. Vi övade mycket sittben, ridvägar och fart. I slutet på lektionen sa hon att det hade gått jätte bra. Jag tyckte det gick ganska bra för att hon var lite busig i traven och lyssnade inte riktigt på vad jag sa men det gick bra sen :) Nästa lektion med henne kommer säkert bli på måndag eller söndag.
Juste.. jag har inte fått sova hos Andreas på typ en vecka? :o skolkade en liten jävla lektion i skolan sista veckan och då sa mamma att ja inte skulle få sova hos han på 2 veckor så det är en hel äckel vecka kvar tills jag får sova hos han :( aja, ska inte deppa nu. Hahah skypar ju med han nu ;)
Men ska vara social mot alla nu, hejdå



hahahahaha kolla! Asså var bara tvungen att lägga upp xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0