Frågor :p

1. Har du druckit alkohol? - nee..
2. röker du? - nej
3. snusar du? - nej
4.har du rökt på / knarkat? - nej
5.hur ofta festar du? - inte allr
6.vad gillar du att dricka? - cola :D
7.har du skurit dig? - aa
8.har du bra självförtroende? - ja asså förut hade jag typ inget men börjar få det nu :)
9.hur mår du egentligen? - lyckligast i världen ;)
10. har du brutit mot lagen någon gång? - vnee
DÖD/LIV
11. har du vart på begravning? - nej.. haha
12. isåfall, vilka? - inga
13.har någon dej nära dött? - ja
14. hur vill du dö? - av ålder tror jag? :o
15.vill du dö? - nej...
16.har du någon gång vart på ett dop? - ja
17. isåfall, vilka? - min kusin och min syrras
18. gillar du livet? - aaa
19.vem står dej nära fick senast barn? - min mammas kusin
20. vill du ha barn, och hur många? - ja typ 1
DU
21. vart bor du? - Tumba
22.vart går du i skola? - broängen
23.är du smal eller tjock? - smal
24. är du snygg? - nee inte så jätte
25.är du nöjd med ditt utseende? - njaa lite
26.vad gillar du mest med dej själv? - håret och mina ögon
27. och vad vill du ändra på? - min mage ....
28. vad heter du? - Isabelle
29. gillar du ditt namn? - nej...
30. vad gör du på fritiden? - är med vänner/pojkvän och rider
FAVORIT
31. mat: vet inte
32. dricka: cola
33. färg: blå & lila :p
34. musik: vet inte ...
35. låt: vet inte...
36. veckodag: fredag&lördag
37. sport: ridning
38. godis: choklad :p
39. artist/band: vet inte..
40. skådespelare/skådespelerska: vet inte
SKOLA/ARBETE
41.går du i skolan? - ja
42. trivs du? - aa ganska
43. favoritämnen? - inget
44. vilka ämnen gillar du inte? - alla
45. vilka lärare gillar du / gillar du inte? - vet inte
46. vart har du proat? - spaaks (tråkigt)
47. har du någongång sommarjobbat & vart? - aldrig, men ska göra det i stallet nästa år :p
48. vad vill du jobba som? - vet inte
49. varför? - ....
50 vilken klass går du i & gillar du den? - 7 ikt/mm ja jag gillar den :p
FAMILJ
51. vad heter din mamma? - Monika
52. vad heter din pappa? - Roger
53. vad heter dina syskon? - Nathalie och Alice
54. är dina föräldrar skilda? - ja
56. trivs du hemma? - aaa
57. om inte, varför? - därför jag gör det
58. hur är din familj? - roliga, glada osv
59. är dina föräldrar pinsamma? - beror på.. min mamma kan vara pinsam i affärer (hah du vet varför mamma? ;)
60. låter dina föräldrar dig göra mycket? - asså min mamma låter mig ha kul men jag får inte göra allt jag skulle vilja.
ANTINGEN ELLER
61. sommar / vinter? - sommar
62. bikini / baddräkt? - bikini
63. rosa / blått? - blått
64. öl / cider? - vnee
65. vin / sprit? - vnee
66. bada / sola? - bada
67. chatroulette / omegle? - chatroulette tror jag
68. fjortis / emo? - fjortis
69. john mayer / johnny cash? - vnee
70. pop / rock? - pop
RANDOM
71. skostorlek? - 35-36
72. längd? - 158 typ
73. gillar du bananer? - haha nej?
74. leker du gärna häst? - wtf?
75. vad heter dina bästakompisar? - Lova, Danne och Andreas såklart :*
76. hatar du någon? - ja.
77. vad köpte du senast? - mjölk och cola ....
78. vad åt du senast? - choklad
79. sista frågan: är du rasist? - nej ....... eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0