Det som skulle va det bästa blev det sämsta

Även om vi har snackat ut och så så känns det fortfarande svårt. Är fortfarande sjukt ledsen. Hur det kunde gå så långt och sen ska vi bara glömma allt och börja om. Asså vet inte än. Måste tänka. Allt känns bara jobbigt. Dagen igår kommer finnas kvar. Jag kommer aldrig glömma den dagen även om det blir vi igen. Men jag måste tänka. Det är svårt..



När vi messade igår så trodde jag bara att du behövde tänka och att allt skulle vara bra idag. Men sen såg jag det här och då visste jag.. Det fanns ingen kvar och det är det som gör att jag måste tänka på allt som kommer och kan hända. Känner bara att allt är fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0