Det har gått upp och ner för oss men nu trodde jag att allt var bra, att vi hade hittat varann igen men nu..

Vet jag inte ens vart jag har dig. Vart är du nånstans? Kan du berätta? Förklara varför du lämnade mig? Förklara varför du inte ringer eller skriver till mig? Förklara varför du inte vill ha mig i ditt liv? Förklara varför du inte vill fortsätta kämpa med mig? Snälla säg mig, vad gjorde jag för fel? Jag kan ändra mig om du säger vad jag gjorde. Men jag kan inte ändra mig om du inte säger. Jag kan inte leva mitt liv fullt rätt som jag vill utan dig. Kom jag behöver dig.
 
Jag har svårt att glömma.
Lätt att drömma.
Om att du ska komma hit.
För du hör inte dit.
Där du är nu, vart du än är.
 

Jag försöker glömma dig hela tiden men nej det är för svårt. Och det blir bara svårare och svårare för varje jävla dag som går. För jag vet vad som väntar efter sommaren. Då kommer allt bli sämst. Jag blir ensam. Du finns inte, min bästavän kanske "flyttar" härifrån, han som vet mest om mig, han jag alltid går till, han som aldrig avslöjar mina hemligheter. Vem ska jag ha nu då? Jag kan inte vara utan han (kommer berätta om det sen i ett eget inlägg) Att han kanske ska flytta är ju för jävlig men jag visste ändå att om vi skulle kämpa för att allt skulle bli bra igen så skulle det gå lättare för mig att leva med att min bästa vän "flyttar" för då skulle jag ha dig men nu då? Nu finns inte ens du. Säg mig snälla.. Vart är du nånstans?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0