Det du sa.. Var det sant eller en lögn?

Det du sa... var det sant eller inte? Har jag haft ett sånt rykte om mig hela tiden tills jag träffade dig? Har jag det? Eller sa du bara så för att jag skulle känna att jag hade blivit en bättre människa med dig? För om du bara sa så för att jag skulle känna så, så mår jag jävligt mycket sämre nu. Och om det var sant, ja då vet jag inte ens om jag vill vara här... Så hur du än förklarar dig hur det var så kommer inget bli bra igen. Får jag veta att du bara sa så för att jag skulle känna att jag har blivit bättre med dig så kommer jag må dåligt, för isåfall tycker DU nånstans att jag har varit som ryktet säger..Annars skulle du inte säga att nån annan har sagt det. Och om du säger att det är sant så vill jag verkligen inte vara här. Så snälla säg mig. För jag mår sämst av att inte veta nått alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0