Är jag verkligen den du vill dela ditt liv med?

Du kan inte lita på mig.
Du tror att jag ljuger vad jag än säger.
Du säger att du inte kan vara stolt över mig längre.
Du säger att jag inte kan säga saker f2f till dig bara på fb.
Du säger att om du *** på grund av att *** har spridit ett falskt rykte så är det mitt fel.
Du tror inte att jag skulle bry mig om nått hände dig.
Jag känner mig inte så bra för dig.
Känner att jag är så dålig så du förtjänar inte ens mig.
Du ska ha nån annan så är det bara.
Hur ska vi funka när du tror allt det här?
Önskar att jag kunde vara den du vill att jag ska vara och den du förtjänar att ha.
Men det kan jag inte och jag vet att jag aldrig kommer kunna heller.
Jag är som jag är och önskade att det var mig du älskade.
Du säger att du älskar mig ändå men jag fattar inte hur du kan det?
Jag är ju så dålig enligt dig käns det som.
Hur kan du då älska mig?
Om det du säger är sant kommer jag nog aldrig fatta hur.
Vill vara som du vill att jag ska vara men det går inte och vet därför inte vad som kommer hända..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0